برنامه‌ریزی و اجرا برنامه بازدید دانشجویان HIT و مدیکال انفورماتیک از زیرساخت‌های ثبت دانشگاه

برنامه‌ریزی و اجرا برنامه بازدید دانشجویان HIT و مدیکال انفورماتیک از زیرساخت‌های ثبت دانشگاه

برنامه ثبت بیماری‌ها یکی از ارکان مهم و مؤثر در ارتقای کیفی و کمی پژوهش‌های مبتنی بر سلامت و افزایش کیفیت مراقبت از بیماران است، در این راستا همکاری‌های بین بخشی و استفاده از پتانسیل‌های دانشگاه در جهت رشد و اعتلای برنامه‌ها اهمیت زیادی دارد.

یکی از برنامه‌های دبیرخانه ثبت بیماری‌ها، برگزاری بازدیدهای دانشجویی از زیرساخت‌های ثبت در مراکز تحقیقاتی باهدف افزایش دانش کاربردی دانشجویان و ایجاد ارتباط بین مراکز تحقیقاتی و دانشکده‌ها برای استفاده از تخصص و مهارت دانشجویان در این زمینه است. این برنامه با همکاری مرکز رشد استعدادهای درخشان و دانشکده پیراپزشکی انجام‌شده است.

 

فعالیت‌های انجام‌شده بر اساس برنامه بازدید و تور دانشجویی

تا زمان شروع پاندمی کوید 19 دو تور بازدید تنظیم شد. پس از آن بدلیل آنلاین شدن  کلاس های دانشجویان و با توجه به ضرورت برگزاری تورها به صورت حضوری و نبودن دانشجویان فعلا متوقف  گردیده است.

در این برنامه مراکز تحقیقاتی تروما و آسیب‌های نخاعی، مادر جنین نوزاد، MS، سرطان معاونت بهداشتی دانشگاه به‌منظور معرفی برنامه ثبت سرطان جمعیتی و ثبت مرگ و نیز دفتر آمار و فناوری اطلاعات وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی به‌منظور معرفی سامانه سپاس همکاری داشته‌اند.

 

کلمات کلیدی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *